vineri, 4 martie 2016

PEUGEOT-206-1.4-HATCHBACK

Canalizarea corecta a gazelor de esapament spre exterior

În toate procesele de combustie, unde se arde combustibil (diesel
sau benzina), se produc unele componente periculoase care trebuie
evacuate din motorul vehiculului în atmosfera prin sistemul de
evacuare. Aceste elemente periculoase includ monoxidul de carbon
(CO), hidrocarburi nearse (HC), oxizi de azot (NOx), particule si
altele. Unele din aceste elemente sunt puternic cancerigene, precum
MTBE, un aditiv contra bataii motorului din combustibilul fara plumb, si
compusi ca 3-nitrobentrazona si 1.8-dinitropirena din emisiile diesel.
Trebuie sa abordam separat componentele cancerigene diesel, iar
3-nitrobentrazona a determinat cele mai mari rezultate de pâna acum
în testul AMES, care este cel mai mult acceptat pentru determinarea
potentialului cancerigen al unui compus. În plus, compusul 1.8
dinitropirena, de asemenea prezent în emisiile diesel, pâna la
descoperirea 3-nitrobentrazonei a fost cel mai cancerigen compus
descoperita vreodata de om.


Model   PEUGEOT-206-1.4   Tip HATCHBACK   An 1998-2001   KW  1360CMM-55kw  HP   75 DESCRIERE 1.4i



Model   PEUGEOT-206-1.4   Tip HATCHBACK   An 2000-2003   KW  1360CMM-55kw  HP   75 DESCRIERE 1.4i


Model   PEUGEOT-206-1.4   Tip HATCHBACK   An 1998-2001   KW  1360CMM-55kw  HP   75 DESCRIERE 1.4i

Model   PEUGEOT-206-1.4   Tip HATCHBACK   An 1998-2001   KW  1360CMM-55kw  HP   75 DESCRIERE 1.4i


Model   PEUGEOT-206-1.4   Tip HATCHBACK   An 2003-2006   KW  1360CMM-66kw  HP   90 DESCRIERE 1.4i 16v

Model   PEUGEOT-206-1.4   Tip HATCHBACK   An 2003-2006   KW  1360CMM-55kw  HP   75 DESCRIERE 1.4i

Model   PEUGEOT-206-1.4   Tip HATCHBACK   An 2006-2008   KW  1360CMM-55kw  HP   75 DESCRIERE 1.4i


Model   PEUGEOT-206-1.4   Tip HATCHBACK   An 2005-2009   KW  1360CMM-55kw  HP   75 DESCRIERE 1.4i




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu