Canalizarea corecta a gazelor de esapament spre exterior
În toate procesele de combustie, unde se arde combustibil (diesel
sau benzina), se produc unele componente periculoase care trebuie
evacuate din motorul vehiculului în atmosfera prin sistemul de
evacuare. Aceste elemente periculoase includ monoxidul de carbon
(CO), hidrocarburi nearse (HC), oxizi de azot (NOx), particule si
altele. Unele din aceste elemente sunt puternic cancerigene, precum
MTBE, un aditiv contra bataii motorului din combustibilul fara plumb, si
compusi ca 3-nitrobentrazona si 1.8-dinitropirena din emisiile diesel.
Trebuie sa abordam separat componentele cancerigene diesel, iar
3-nitrobentrazona a determinat cele mai mari rezultate de pâna acum
în testul AMES, care este cel mai mult acceptat pentru determinarea
potentialului cancerigen al unui compus. În plus, compusul 1.8
dinitropirena, de asemenea prezent în emisiile diesel, pâna la
descoperirea 3-nitrobentrazonei a fost cel mai cancerigen compus
descoperita vreodata de om.
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 1998-2001 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 2000-2003 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 1998-2001 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 1998-2001 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 2003-2006 KW 1360CMM-66kw HP 90 DESCRIERE 1.4i 16v
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 2003-2006 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 2006-2008 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 2005-2009 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
În toate procesele de combustie, unde se arde combustibil (diesel
sau benzina), se produc unele componente periculoase care trebuie
evacuate din motorul vehiculului în atmosfera prin sistemul de
evacuare. Aceste elemente periculoase includ monoxidul de carbon
(CO), hidrocarburi nearse (HC), oxizi de azot (NOx), particule si
altele. Unele din aceste elemente sunt puternic cancerigene, precum
MTBE, un aditiv contra bataii motorului din combustibilul fara plumb, si
compusi ca 3-nitrobentrazona si 1.8-dinitropirena din emisiile diesel.
Trebuie sa abordam separat componentele cancerigene diesel, iar
3-nitrobentrazona a determinat cele mai mari rezultate de pâna acum
în testul AMES, care este cel mai mult acceptat pentru determinarea
potentialului cancerigen al unui compus. În plus, compusul 1.8
dinitropirena, de asemenea prezent în emisiile diesel, pâna la
descoperirea 3-nitrobentrazonei a fost cel mai cancerigen compus
descoperita vreodata de om.
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 1998-2001 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 2000-2003 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 1998-2001 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 1998-2001 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 2003-2006 KW 1360CMM-66kw HP 90 DESCRIERE 1.4i 16v
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 2006-2008 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
Model PEUGEOT-206-1.4 Tip HATCHBACK An 2005-2009 KW 1360CMM-55kw HP 75 DESCRIERE 1.4i
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu