Optimizarea randamentului unui motor diesel în 4 timpi
Un factor cheie în proiectarea unui sistem de evacuare îl reprezinta
forta cu care gazele de esapament trec prin sistem si de acolo în
atmosfera. Aceasta forta este denumita contrapresiunea sistemului de
evacuare. Producatorii auto investesc sute de mii de euro în proiectarea
de motoare capabile de performanta maxima cu un consum minim,
însa aceasta investitie se poate pierde cu totul daca nivelurile de
contrapresiune nu sunt cele corespunzatoare pentru un motor anume.
Pe de alta parte, este aproape imposibil sa se respecte orientarile
europene referitoare la mediu (Euro IV), daca nivelul de contrapresiune
din sistemul de evacuare nu corespunde precis.
Model BMW-3-E21-1.6 Tip SEDAN An 1975-1978 KW 1573cmm-66kw HP 90 DESCRIERE 316
Model BMW-3-E21-1.6 Tip SEDAN An 1978-1982 KW 1573cmm-66kw HP 90 DESCRIERE 316
Model BMW-3-E21-1.6 Tip SEDAN An 1980-1984 KW 1573cmm-55kw HP 75 DESCRIERE 315
Un factor cheie în proiectarea unui sistem de evacuare îl reprezinta
forta cu care gazele de esapament trec prin sistem si de acolo în
atmosfera. Aceasta forta este denumita contrapresiunea sistemului de
evacuare. Producatorii auto investesc sute de mii de euro în proiectarea
de motoare capabile de performanta maxima cu un consum minim,
însa aceasta investitie se poate pierde cu totul daca nivelurile de
contrapresiune nu sunt cele corespunzatoare pentru un motor anume.
Pe de alta parte, este aproape imposibil sa se respecte orientarile
europene referitoare la mediu (Euro IV), daca nivelul de contrapresiune
din sistemul de evacuare nu corespunde precis.
Model BMW-3-E21-1.6 Tip SEDAN An 1975-1978 KW 1573cmm-66kw HP 90 DESCRIERE 316
Model BMW-3-E21-1.6 Tip SEDAN An 1978-1982 KW 1573cmm-66kw HP 90 DESCRIERE 316
Model BMW-3-E21-1.6 Tip SEDAN An 1980-1984 KW 1573cmm-55kw HP 75 DESCRIERE 315
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu