joi, 3 martie 2016

OPEL-ASTRA-G-2.0-D-KOMBI

       CONTRAPRESIUNEA DE EVACUARE SI LEGATURA
ACESTEIA CU PUTEREA SI CONSUMUL MOTORULUI

Dupa cum s-a explicat anterior, contrapresiunea poate fi definita ca fiind
forta care ar trebui exercitata de gazele de esapament pentru a trece
prin diferite elemente ale sistemului de evacuare pentru a fi eliberate în
atmosfera. Contrapresiunea sistemului de evacuare variaza în functie
de turatia motorului datorita schimbarii cantitatii de gaze care trec prin
sistemul de evacuare. Din aceasta cauza producatorii au proiectat
sistemul de evacuare în asa fel încât sa mentina contrapresiunea
ideala în limitele de turatii la care merge motorul în mod normal.
În zilele noastre, majoritatea masinilor si alte vehicule de transport de
pe sosele (diesel sau pe benzina) sunt echipate cu motoare în 4 timpi.
Datorita modului particular în care functioneaza un motor în 4 timpi,
contrapresiunea devine critica.

       Model OPEL-ASTRA-G-2.0 D     Tip KOMBI   An 1998-2004   KW 1995cmm-60kw   HP  82  DESCRIERE 2.0di




        Model OPEL-ASTRA-G-2.0 D     Tip KOMBI   An 1999-2004   KW 1995cmm-74kw   HP  100  DESCRIERE 2.0dti



Model OPEL-ASTRA-G-2.0 D     Tip KOMBI   An 2003-2004   KW 1995cmm-74kw   HP  100 DESCRIERE 2.0dti


Model OPEL-ASTRA-G-2.0 D     Tip KOMBI   An 2002-2003   KW 1995cmm-74kw   HP  101  DESCRIERE 2.0dti turbo diesel













0 comentarii:

Trimiteți un comentariu