joi, 3 martie 2016

OPEL-ASTRA-G-2.0-D-SEDAN

          Încalecarea supapelor

Datorita formei speciale a camerei de combustie unde se arde
amestecul aer-combustibil, inginerii si-au dat seama ca pentru a goli în
întregime camera de combustie de gazele arse în timpul de evacuare,
trebuiau sa deschida supapa de admisie chiar înainte de închiderea
supapei de evacuare, mentinând ambele supape (de admisie si
evacuare) deschise pentru o anumita perioada de timp (milisecunde),
permitând intrarea amestecului curat aer-carburant în camera de
combustie,fortând toate gazele arse sa patrunda în sistemul de
evacuare, astfel începând un nou ciclu de patru timpi, cu un amestec
perfect curat de aer-combustibil, asigurând performanta maxima a
motorului în timpul acestui ciclu.
Arborele cu came este aceea parte a motorului, care controleaza
miscarile supapelor de admisie si de evacuare. Este o piesa solida,
facuta din fonta si nu poate fi ajustata manual. Contrapresiunea pe
care dorim sa o implementam direct în sistemul de evacuare depinde
în mod direct de timpul de încalecare, care este presetat si controlat
de forma arborelui cu came. Cum am vazut mai înainte, sistemul este
proiectat sa goleasca complet camera de combustie de gazele arse
pentru a obtine performanta maxima în cei 4 timpi al motorului.

Model  OPEL-ASTRA-G-2.0-D    Tip SEDAN   An  1998-2004  KW 1995cmm-60kw   HP   82 DESCRIERE 2.0Di
 

Model  OPEL-ASTRA-G-2.0-D    Tip SEDAN   An  1999-2004  KW 1995cmm-74kw   HP   100 DESCRIERE 2.0Dti

Model  OPEL-ASTRA-G-2.0-D    Tip SEDAN   An  1998-2004  KW 1995cmm-60kw   HP   82 DESCRIERE 2.0Di turbo diesel

Model  OPEL-ASTRA-G-2.0-D    Tip SEDAN   An  1999-2002  KW 1995cmm-74kw   HP   100 DESCRIERE 2.0Dti






























0 comentarii:

Trimiteți un comentariu