Canalizarea corecta a gazelor de esapament spre exterior
În toate procesele de combustie, unde se arde combustibil (diesel
sau benzina), se produc unele componente periculoase care trebuie
evacuate din motorul vehiculului în atmosfera prin sistemul de
evacuare. Aceste elemente periculoase includ monoxidul de carbon
(CO), hidrocarburi nearse (HC), oxizi de azot (NOx), particule si
altele. Unele din aceste elemente sunt puternic cancerigene, precum
MTBE, un aditiv contra bataii motorului din combustibilul fara plumb, si
compusi ca 3-nitrobentrazona si 1.8-dinitropirena din emisiile diesel.
Trebuie sa abordam separat componentele cancerigene diesel, iar
3-nitrobentrazona a determinat cele mai mari rezultate de pâna acum
în testul AMES, care este cel mai mult acceptat pentru determinarea
potentialului cancerigen al unui compus. În plus, compusul 1.8
dinitropirena, de asemenea prezent în emisiile diesel, pâna la
descoperirea 3-nitrobentrazonei a fost cel mai cancerigen compus
descoperita vreodata de om.
Model OPEL ASTRA G 2.0 D TipHATCHBACK An 1998-2004 KW 1995CMM-60KW HP 82 DESCRIERE 2.0Di
Optimizarea randamentului unui motor diesel în 4 timpi
Un factor cheie în proiectarea unui sistem de evacuare îl reprezinta
forta cu care gazele de esapament trec prin sistem si de acolo în
atmosfera. Aceasta forta este denumita contrapresiunea sistemului de
evacuare. Producatorii auto investesc sute de mii de euro în proiectarea
de motoare capabile de performanta maxima cu un consum minim,
însa aceasta investitie se poate pierde cu totul daca nivelurile de
contrapresiune nu sunt cele corespunzatoare pentru un motor anume.
Pe de alta parte, este aproape imposibil sa se respecte orientarile
europene referitoare la mediu (Euro IV), daca nivelul de contrapresiune
Model OPEL ASTRA G 2.0 D Tip HATCHBACK An 1998-2004 KW 1995cmm- 74kw HP 100 DESCRIERE 2.0Dti
Model OPEL ASTRA G 2.0 D Tip HATCHBACK An 2003-2004 KW 1995cmm-74kw HP 101 DESCRIERE 2.0 Dti
În toate procesele de combustie, unde se arde combustibil (diesel
sau benzina), se produc unele componente periculoase care trebuie
evacuate din motorul vehiculului în atmosfera prin sistemul de
evacuare. Aceste elemente periculoase includ monoxidul de carbon
(CO), hidrocarburi nearse (HC), oxizi de azot (NOx), particule si
altele. Unele din aceste elemente sunt puternic cancerigene, precum
MTBE, un aditiv contra bataii motorului din combustibilul fara plumb, si
compusi ca 3-nitrobentrazona si 1.8-dinitropirena din emisiile diesel.
Trebuie sa abordam separat componentele cancerigene diesel, iar
3-nitrobentrazona a determinat cele mai mari rezultate de pâna acum
în testul AMES, care este cel mai mult acceptat pentru determinarea
potentialului cancerigen al unui compus. În plus, compusul 1.8
dinitropirena, de asemenea prezent în emisiile diesel, pâna la
descoperirea 3-nitrobentrazonei a fost cel mai cancerigen compus
descoperita vreodata de om.
Model OPEL ASTRA G 2.0 D TipHATCHBACK An 1998-2004 KW 1995CMM-60KW HP 82 DESCRIERE 2.0Di
Optimizarea randamentului unui motor diesel în 4 timpi
Un factor cheie în proiectarea unui sistem de evacuare îl reprezinta
forta cu care gazele de esapament trec prin sistem si de acolo în
atmosfera. Aceasta forta este denumita contrapresiunea sistemului de
evacuare. Producatorii auto investesc sute de mii de euro în proiectarea
de motoare capabile de performanta maxima cu un consum minim,
însa aceasta investitie se poate pierde cu totul daca nivelurile de
contrapresiune nu sunt cele corespunzatoare pentru un motor anume.
Pe de alta parte, este aproape imposibil sa se respecte orientarile
europene referitoare la mediu (Euro IV), daca nivelul de contrapresiune
Model OPEL ASTRA G 2.0 D Tip HATCHBACK An 1998-2004 KW 1995cmm- 74kw HP 100 DESCRIERE 2.0Dti
Model OPEL ASTRA G 2.0 D Tip HATCHBACK An 2003-2004 KW 1995cmm-74kw HP 101 DESCRIERE 2.0 Dti
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu