Sistemul de evacuare este o componenta importanta a masini alcatuita di trei componente :
-saxofon
-toba de mijloc si toba finala
Acestea sunt facute dintr-un material de calitate, sunt bagate intro baie de alminiu pentru a le face mai rezistente la rucina si intemperii.
teava de esapament este teava prin care iese fumul degajat prin arderea combustibilului (un fel de cos pentru fum la o soba, centrala termica etc.)
toba de esapament are rolul de a reduce zgomotul facut de gazele produse prin arderea de carburant (gazele arse sunt impinse dupa ardere cu o presiunde mare si ele fac zgomot foarte mare, fara toba nu ar fi prea placut sa stai langa o masina pentru ca iti "rupe capul" de galagie.
MODEL OPEL ASTRA G 2.0 TIPUL HATCHBACK AN 1998-2004 KW 1998cmm-100kw CP 136 DESCRIERE 2.0 i 16v
Sistemul de evacuare ajuta motorul sa scape de gazele de esapament si de caldura produsa in timpul functionarii. Alegerea unui sistem de evacuare poate fi destul de grea luand in considerare avantajele sau dezavantajul care pot fi create. In cazul masinilor aspirate, diametrul evacuarii joaca un rol important in cresterea sau mentinerea puterii date de fabricant pentru ca un diametru mult prea mare va poate face sa pierdeti din putere si cuplu. In cazul masinilor turbo, diametrul evacuarii nu are un rol important, evacuare gazelor din motor fiind fortata pe un singur canal.
Sistemul de evacuare al unui autovehicul asigura trei operatiuni: transferarea gazelor de evacuare de la motor catre spatele autovehiculului; mentinerea nivelului sonor la un nivel jos, nivel reglementat prin lege; transformarea unei mari parti din gazele emise de motor in gaze inerte sau gaze cu efect de sera.
Evacuarea de serie a masinii este dezvoltata avand in vedere costurile (la majoritatea masinilor/marcilor) si legislatia in vigoare (noxe, nivel zgomot). Fie ca vrem un sunet furios sau liniste totala, sistemul de evacuare trebuie sa se potriveasca perfect masinii.
MODEL OPEL-ASTRA-G-2-0 TIPUL HATCHBACK AN 2001-2004 KW 1998cmm-141kw CP 192 DESCRIERE 2.0i 16v turbo
-saxofon
-toba de mijloc si toba finala
Acestea sunt facute dintr-un material de calitate, sunt bagate intro baie de alminiu pentru a le face mai rezistente la rucina si intemperii.
teava de esapament este teava prin care iese fumul degajat prin arderea combustibilului (un fel de cos pentru fum la o soba, centrala termica etc.)
toba de esapament are rolul de a reduce zgomotul facut de gazele produse prin arderea de carburant (gazele arse sunt impinse dupa ardere cu o presiunde mare si ele fac zgomot foarte mare, fara toba nu ar fi prea placut sa stai langa o masina pentru ca iti "rupe capul" de galagie.
MODEL OPEL ASTRA G 2.0 TIPUL HATCHBACK AN 1998-2004 KW 1998cmm-100kw CP 136 DESCRIERE 2.0 i 16v
Sistemul de evacuare ajuta motorul sa scape de gazele de esapament si de caldura produsa in timpul functionarii. Alegerea unui sistem de evacuare poate fi destul de grea luand in considerare avantajele sau dezavantajul care pot fi create. In cazul masinilor aspirate, diametrul evacuarii joaca un rol important in cresterea sau mentinerea puterii date de fabricant pentru ca un diametru mult prea mare va poate face sa pierdeti din putere si cuplu. In cazul masinilor turbo, diametrul evacuarii nu are un rol important, evacuare gazelor din motor fiind fortata pe un singur canal.
Sistemul de evacuare al unui autovehicul asigura trei operatiuni: transferarea gazelor de evacuare de la motor catre spatele autovehiculului; mentinerea nivelului sonor la un nivel jos, nivel reglementat prin lege; transformarea unei mari parti din gazele emise de motor in gaze inerte sau gaze cu efect de sera.
Evacuarea de serie a masinii este dezvoltata avand in vedere costurile (la majoritatea masinilor/marcilor) si legislatia in vigoare (noxe, nivel zgomot). Fie ca vrem un sunet furios sau liniste totala, sistemul de evacuare trebuie sa se potriveasca perfect masinii.
MODEL OPEL-ASTRA-G-2-0 TIPUL HATCHBACK AN 2001-2004 KW 1998cmm-141kw CP 192 DESCRIERE 2.0i 16v turbo
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu